مشارکت بیش از ۸۹۰ مدرسه در رویداد آوای آسمانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اجرای رویداد آوای آسمانی ویژه مدارس غیردولتی و هیأت امنایی گفت: ۸۹۴ مدرسه غیر دولتی و هیئت امنایی استان در رویداد قرآنی رویداد آسمانی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مسعود حمیدی نژاد در حاشیه رویداد قرآنی آوای آسمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با هفته بزرگداشت قرآن و عترت رویدادی ویژه و با هدف نشر معارف قرآنی در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۷۲ مدرسه غیردولتی در خوزستان در این رویداد مشارکت می‌کنند، اجرای محافل انس با قرآن کریم یکی از برنامه‌های ویژه‌ای است که از طریق رویداد آوای آسمانی دنبال می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر جایگاه آموزش‌های قرآنی در سند تحول بنیادی ادامه داد: بیش از ۳۲۲ مدرسه هیئت امنایی در سطح استان خوزستان با اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی در رویداد بزرگ آوای آسمانی مشارکت خواهند داشت.

وی با اظهار اینکه بهره‌گیری از همه فرصت‌ها در راستای ترویج فرهنگ قرآن یک نیاز ضروری است، تاکید کرد: در جریان رویداد آوای آسمانی از دانش آموزان نخبه قرآنی تجلیل خواهد شد، شناسایی و پرورش ظرفیت‌ها و استعدادهای ارزشمند قرآنی در بین دانش‌آموزان یکی از اهداف برگزاری این رویداد است.

کد خبر 708354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.