تامین ۵۲ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون در راستای طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۵۲ هزار هکتار زمین مصوب در کشور تأمین شده که ۳۶ هزار هکتار آن در حریم و محدوده شهرها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، ارسلان مالکی امروز _ پنجشنبه نهم آذر_ در بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حدود ۱۶ هزار هکتار نیز در کشور در قالب شهرک‌سازی مصوب شده که مکان‌یابی این اراضی تصویب شده و طرح‌های جامع و تفصیلی آنها هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از راهبردهای کلان دولت سیزدهم است، افزود: در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن نیز تاکنون بیش از پنج هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شناسایی و اخذ سند شده و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: تاکنون برای حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کل این استان پروژه تعریف شده است.

مالکی در رابطه با مساحت اراضی تأمین شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان، گفت: همچنین تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان تأمین شده است که دو هزار هکتار آن به شمال و حدود ۸۰۰ هکتار آن نیز به جنوب استان اختصاص دارد.

کد خبر 708348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.