بازگشایی آزادراه خرم‌زال/ ضرورت ایجاد پایگاه امدادی و خدماتی در مسیر

آزادراه خرم‌زال که صبح امروز(پنجشنبه) بر اثر ریزش سنگ مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شده است و هم اکنون تردد در این آزادراه جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، مهدی پازوکی مدیر کل مدیریت بحران لرستان امروز _پنجشنبه نهم آذر_ با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز بر اثر ریزش کوه، در تونل‌های خرگوشان و اثر یک محور خرم آباد- پل زال آزاد راه خرم آباد به پل زال برای ساعتی این محور را مسدود کرد.

وی افزود: این حادثه تلفات جانی در بر نداشت اما، ریزش سنگ بر روی یک دستگاه کامیون ایسوزو علاوه بر خسارت به کامیون باعث انسداد محور شد.

رئیس پلیس راه لرستان خاطرنشان کرد: مسیر پل زال بر اثر ریزش تونل‌های اثر سه و خرگوشان مسدود شده بود که بازگشایی شد.

سرهنگ محمد زراعی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث و گره‌های ترافیکی بین تونل‌های خرگوشان و اثر سه است، تصریح کرد: پیش از این مصوب شده بود که مسئولان آزاد راه برای احداث یک پایگاه امداد خدماتی با هدف بازگشایی مسیر در مواقع ریزش اقدام کنند که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی تاکید کرد: ایجاد پایگاه امدادی و خدماتی در این مسیر بسیار ضروری است و تلاش می‌شود که مسئولان آزادراه برای ایجاد این پایگاه هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا در مواقع نیاز به سرعت مشکلات رفع و مسیر برای تردد خودروها بازگشایی شود.

کد خبر 708321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.