کشف ۱۰ میلیارد دخانیات قاچاق در تهران

پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از ۱۹ هزار بسته دخانیات قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی دخانیات قاچاق در محدوده خیابان "قصرالدشت" تهران شدند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری دخانیات خارجی قاچاق به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی به ساختمانی مسکونی در آدرس خیابان قصرالدشت منتقل و تخلیه و دپو شده است و سپس مالک ساختمان کالاهای قاچاق را به بازار انتقال می‌دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی مأموران این پلیس محل موصوف را بازرسی و تعداد سه هزار بسته تنباکو و ۱۹ هزار و ۴۵۰ پاکت سیگار خارجی و فاقد مجوزهای قانونی کشف و به همراه متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

افشاری ادامه داد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می‌باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می‌اندازند.

کد خبر 708318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.