عملیات‌های اجرایی در سطح شهر سمنان ادامه دارد

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان گفت: عملیات های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان و این منطقه شهری ادامه دارد.

حمیدرضا پیوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان، اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان و این منطقه شهری ادامه دارد.

وی افزود: اجرای عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در معابر شهرک‌های اندیشه و فرهنگیان و خیابان‌های شکیب، خاشع، رعد و عمار در محله مسکن مهر و پارکینگ بوستان سرو؛ رنگ آمیزی جداول در میدان معرفت و لچکی‌های پیرامون؛ اجرای فونداسیون روشنایی در بوستان‌های در حال احداث سرو و نشاط و احداث پیاده رو در بلوار شهید دستغیب از اقدامات اخیر عوامل شهرداری منطقه دو سمنان و نواحی تابعه آن در روزهای اخیر بوده است.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان با اشاره به آغاز باز پیرایی، زیبا سازی و جداره سازی پیاده روی بلوار سردار شهید سلیمانی در این شهر، خاطرنشان کرد: زیبا سازی بصری شهر به صورت مستمر در عملیات‌های عمرانی منطقه دو شهرداری سمنان، در دستور کار مدیران و معاونین این منطقه شهری می‌باشد و در نشست‌ها و جلسات با معاونت‌های این منطقه بر روی این موضوع تاکید شده است.

پیوندی تصریح کرد: این موضوع در پروژه‌های بازپیرایی نقاط مختلف منطقه دو شهرداری سمنان نیز قابل مشاهده است که به طور نمونه می‌توان به ورودی بلوار صادق نیز اشاره کرد.

وی افزود: تعویض جداول فرسوده در خیابان نجم و آماده سازی و زیرسازی سطح روفوژ میانی این بلوار جهت زیباسازی منظر شهری؛ احداث کانیو جهت مسیر انتقال آب سطحی در مقابل استخر نور و روبروی مسجد آل یاسین واقع در بلوار علی بن ابی طالب (ع) در مسکن مهر و پاکسازی معابر از نخاله‌های ساختمانی و عملیات‌های عمرانی و لایروبی انهار سطح منطقه از دیگر اقدامات عوامل شهرداری منطقه دو سمنان در روزهای اخیر بوده است.

کد خبر 708292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.