توجه ویژه به مسکن کارکنان فراجا در برنامه هفتم توسعه

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به کمبود منازل سازمانی پلیس گفت: در برنامه هفتم توسعه به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است و امیدواریم دغدغه مسکن کارکنان فراجا برای همیشه رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید سرزده از پروژه ۷۵۰ واحدی منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران زحمتکش و ایثارگر پلیس با وجود تلاش‌ها و زحماتی که شبانه‌روز برای تأمین امنیت و آرامش جامعه می‌کشند، از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیستند.

وی با اشاره به کمبود منازل سازمانی پلیس در سطح کشور افزود: به همین دلیل بسیاری از کارکنان فراجا که بدون مسکن هستند، بخش قابل توجهی از درآمد ماهانه خود را صرف اجاره منزل می‌کنند و اگر این مشکل برطرف شود، کمک بسیار زیادی در زمینه ارتقای معیشت آن‌ها خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص توجه به معیشت و منزلت کارکنان پلیس، گفت: در برنامه هفتم توسعه، علاوه بر ارتقای سطح معیشت و منزلت کارکنان فراجا به موضوع رفع مشکل مسکن آنها نیز توجه ویژه‌ای شده است و امیدواریم با همکاری دولت و دستگاه‌های متولی، این دغدغه برای همیشه برطرف شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای ساخت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی پلیس در سراسر کشور فراهم شده است، ادامه داد: امیدواریم با همکاری و تلاش شبانه‌روزی و جهادی درون‌سازمانی و همکاری سایر دستگاه‌های برون‌سازمانی در نهایت تا دوسال‌ونیم آینده تمام این منازل سازمانی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

سردار رادان بیان کرد: برای اینکه از عقب‌ماندگی در این پروژه جلوگیری شود و پیشتاز باشیم، سهم هر استان را در ساخت منازل سازمانی مشخص کردیم که سهم استان اصفهان بالغ بر ۲۶۰۰ واحد است و در فاز اول باید ۱۱۰۰و احد آن ساخته شود.

وی با بیان اینکه انتظامی اصفهان جزو رده‌هایی بود که عقب‌ماندگی زیادی در حوزه تأمین مسکن سازمانی کارکنان خود داشت، تصریح کرد: در بازدیدی که امروز انجام شد پیشرفت‌های خوبی را در زمینه ساخت بیش از ۷۵۰ واحد منزل سازمانی شاهد بودیم، به‌گونه‌ای که گودبرداری‌ها انجام، تعدادی از ساختمان‌ها پی‌ریزی و ستون‌های یک یا دو ساختمان نیز ایجاد شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: با همتی که فرمانده انتظامی استان اصفهان دارند و اقدام جهادی که مهندسی فرماندهی و مهندسی فراجا انجام می‌دهند، امیدواریم که منازل سازمانی این پروژه کمتر از دو سال آینده آماده شود و در اختیار همکاران قرار گیرد.

وی افزود: در این پروژه علاوه بر واحدهای مسکونی، ساخت یک مجتمع پردیس رفاهی، یک دی‌کلینیک مجهز و یک مجموعه انتظامی شامل ساختمان پلیس فتا و کلانتری نیز پیش‌بینی و تمام این مجموعه به نام مجتمع فاطمیه (س) نام‌گذاری شده و به برکت این نام مقدس، منشأ اثر خیر برای کارکنان پلیس و برای مردم خواهد بود.

سردار رادان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیران، مهندسان، پیمانکاران، کارگران و دست‌اندرکاران این پروژه گفت: افرادی که در ساخت این مجموعه فعالیت می‌کنند، اجر و پاداشی نزد خداوند متعال دارند و هر خشتی که در اینجا بنا می‌نهند یک نوع باقیات صالحات برای آنها است و دعای خیر عده زیادی که در آینده از این مجموعه استفاده خواهند کرد، پشت سر آنها خواهد بود.

کد خبر 708290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.