پروژه‌های بازآفرینی شهری خراسان شمالی نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۱۱ پروژه نیمه‌تمام در حوزه بازآفرینی شهری استان وجود دارد که تکمیل آن‌ها نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سیدعلی میرکریمی امروز _پنجشنبه نهم آذر_ در ستاد بازآفرینی شهری خراسان شمالی اظهار کرد: ۱۱ پروژه نیمه‌تمام در چارچوب موضوع بازآفرینی شهری در سکونتگاه‌های غیررسمی استان وجود دارد که به صورت میانگین بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: برای تکمیل این ۱۱ پروژه نیمه‌تمام به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و این پروژه‌ها باید ظرف مدت دو سال تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به جزئیات این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: از ۱۱ پروژه مذکور چهار پروژه در شهر بجنورد در محلات جوادیه، باقرخان و صادقیه، چهار پروژه در شهر شیروان در محله زمین کشوری و سه پروژه نیز در شهر اسفراین در محله پشت جوی، کال فیاض و کال حمامی قرار دارد.

میرکریمی تصریح کرد: مقرر شد صرفاً پروژه‌هایی که در سکونتگاه‌های غیررسمی هستند، از محل آئین‌نامه بند «ب» تبصره ۱۱ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به سهمیه قیر رایگان برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان خراسان شمالی گفت: ۳۶۷ تن قیر رایگان از سهمیه سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال برای شهرداری‌های شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و فاروج اختصاص پیدا کرده است که تاکنون ۱۵۹ تن مصرف شده است و باقی‌مانده آن در حال مصرف است.

کد خبر 708259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.