پروژه متروی پرند فراز و فرودهای زیادی داشته است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با همت دولت سیزدهم، عملیات اجرایی پروژه که تا فرودگاه امام (ره) رسیده بود، به سرانجام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن هرمزی اظهار کرد: مطالعات متروی پرند، سال ۸۴ و عملیات اجرایی آن، ۱۲ سال قبل آغاز شد و بیش از یک دهه است که مردم پرند چشم‌انتظار بهره‌برداری از متروی پرند هستند.

وی افزود: این پروژه، فراز و فرودهای زیادی داشته و مدیریت آن، ابتدا در دست دولت بوده و سپس به شهرداری تهران و شرکت مترو سپرده شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم، برای ساخت متروی پرند، پیگیری جدی در دولت‌های قبلی انجام نشده بود با همت این دولت، عملیات اجرایی پروژه که تا فرودگاه امام (ره) رسیده بود به سرانجام رسید.

هرمزی ادامه داد: در این راستا، حد فاصل فرودگاه امام (ره) تا شهر پرند به طول ۲۰ کیلومتر و ایستگاه پرند احداث و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

متروی پرند یک هفته رایگان شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمت‌رسانی رایگان متروی پرند در هفته اول بهره‌برداری خبر داد و گفت: در برنامه داریم که ایستگاه بازارک را احداث کنیم و خدمتی را به مردم رباط‌کریم داشته باشیم و امیدواریم ظرف سال آینده این کار انجام شود.

وی اضافه کرد: با افتتاح ایستگاه پرند. طول خطوط مترو به ۳۰۳ کیلومتر می‌رسد و تعداد ایستگاه به ۱۵۵ ایستگاه می‌رسد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: هفته نخست افتتاح، متروی پرند به صورت رایگان ارائه خدمات خواهد داشت.

کد خبر 708255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.