کشف ۵۶۳ کیلو حشیش در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۵۶۳ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش، دستگیری یکی از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف سلاح در اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان سراوان باخبر شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه موادمخدر از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان سراوان قصد حمل به عمق کشور را دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری موادمخدر اعزام شدند و طی عملیاتی هماهنگ پس از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و توقیف خودروی آنان، یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

سردار جلیلیان اضافه کرد: در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوط و ۵۶۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع حشیش کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه تعدادی از سوداگران مرگ که به ارتفاعات کوهستانی متواری شده‌اند، تحت تعقیب هستند، تاکید کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیرقانونی در امان باشند؛ بنابراین شهروندان نیز هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 708248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.