در حد یک تیم مدعی در لیگ حاضر می‌شویم / اعزام به لیگ برتر با هزینه باشگاه

مربی تیم شنای اریس گفت: تیم‌های مدعی برای حضور در لیگ برتر شنا آماده شده‌اند، اما تلاش می‌کنیم با ارتقای سطح آمادگی خود در قامت یک مدعی برای کسب عنوان قهرمانی ظاهر شویم.

امید تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره برگزاری لیگ‌برتر شنا اظهار کرد: با توجه به اخبار و اطلاعاتی که از سایر تیم‌ها داریم قرار است بسیار قوی آماده این تورنمنت شوند، همچنین تیم اریس با رویکرد بومی‌سازی پا به گردونه رقابت‌ها خواهد گذاشت، ضمن اینکه تمام تیم‌ها اسپانسر مالی دارند، اما تیم ما با هزینه باشگاه به لیگ‌برتر اعزام خواهد شد.

وی افزود: بازیکنان ما حدود ۸۰ درصد هستند و امیدوار هستیم با تمام قدرت به مصاف رقبا برویم، مرحله اول لیگ‌برتر سی‌ام آذرماه و یک دی‌ماه در استخر آزادی تهران برگزار خواهد شد، حریفان ما قدرتمند هستند و تلاش می‌کنیم با ارتقای سطح آمادگی خود در قامت یک مدعی برای کسب عنوان قهرمانی ظاهر شویم.

مربی تیم اریس با اشاره به مدعیان این فصل تصریح کرد: نیمی از ترکیب تیم ما مشخص شده است، ۷ تا ۱۰ روز آینده تصمیم قطعی کادر اعلام خواهد شد، از نظر من نفت تهران یکی از اصلی‌ترین رقبای ما برای قهرمانی است؛ چراکه با یک ترکیب قوی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بی‌شک کمبود و چالش‌هایی وجود دارد، اما با تدبیر مدیرعامل باشگاه اریس و مدیر کمیته فنی باشگاه تا این لحظه مشکل جدی نداشته‌ایم و مسیر روبه‌رشدی را در پیش گرفته‌ایم، بیشتر بازیکنان ما در رده سنی ۱۸ سال حضور دارند و سه نفر نیز از رده‌های ۱۵ تا ۱۷ سال انتخاب شده‌اند.

تاکی پیرامون برنامه پیش‌روی تیم اریس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مرحله اول لیگ نزدیک است برنامه دیگری در پیش نداریم، برخی بازیکنان ما ملی‌پوش هستند و در شرایط بازی حضور داشته‌اند، اما تمرینات خود را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: از مسعود جابرزاده و گامر دیلانچیان تشکر می‌کنم که برای موفقیت تمام رده‌های سنی تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

کد خبر 708239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.