مس رفسنجان با ۲ عراقی باکیفیت به لیگ ادامه خواهد داد

پس از درخشش منتظر محمد هافبک جوان عراقی در ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان، حالا مصطفی محمد هم به نارنجی‌پوشان پیوسته و در نیم‌فصل دوم در کنار هم برای مس بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چند روز قبل بود که مصطفی محمد بعد از تائید فنی از سوی سرمربی و توافق با حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، قرارداد رسمی خود را تا پایان فصل جاری لیگ برتر با نارنجی‌پوشان رفسنجانی به امضا رساند. مدافع پیشین تیم الزورای عراق در فصل ۲۰۱۷- ۲۰۱۸ در لیگ کشور خود عنوان قهرمانی را به‌دست آورده و در فصل ۲۰۱۸- ۲۰۱۹ هم در جام‌حذفی عراق همراه با الزورا جام قهرمانی را بالای سر برده است.

مدافع ملی‌پوش عراقی که مورد توجه ساکت الهامی سرمربی نارنجی‌پوشان قرار داشت، بعد از توافق با مدیران باشگاه قرارداد رسمی خود را تا پایان فصل جاری با مس رفسنجان امضا کرد و رسماً به عضویت این تیم درآمد. مصطفی محمد همچنین سابقه ۱۲ بار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشور خود را در کارنامه دارد و برادر بزرگ‌تر منتظر محمد هافبک عراقی مس رفسنجان است.

مس رفسنجان با ۲ عراقی باکیفیت به لیگ ادامه خواهد داد

مصطفی محمد ۲۵ ساله اگرچه با مس رفسنجان قرارداد بسته و در تمرینات این تیم حضور یافته، اما بر اساس قوانین نقل‌وانتقالاتی از نیم‌فصل دوم می‌تواند با نظر ساکت الهامی در ترکیب نارنجی پوشان به میدان برود. جالب‌تر اینکه برای اولین‌بار پس از سال‌ها دو برادر خارجی در یک تیم لیگ‌برتری در فوتبال ایران حضور پیدا کرده‌اند که کیفیت خوبی هم دارند.

منتظر محمد ۲۲ ساله این روزها در ترکیب مس رفسنجان هرچند بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رود اما با نمایش‌های خوب و تأثیرگذاری بالا در مدت کوتاه حضور در زمین حسابی خودش را نشان داده است. وی در بازی‌های اخیر مس رفسنجان به تعویض طلایی ساکت الهامی تبدیل شده و هر زمان سرمربی نارنجی‌پوشان این بازیکن عراقی را به زمین فرستاده، تاثیرگذاری‌اش به چشم آمده است.

هافبک ۲۲ ساله عراقی به‌خاطر مشکلات مربوط به سقف بودجه به‌صورت قرضی از استقلال راهی مس رفسنجان شد و حالا با نمایش‌های خوب یکی از عوامل موفقیت تیم خود محسوب می‌شود. البته که استقلالی‌ها و نکونام خوشحال هستند که وی به‌واسطه داشتن قرارداد با آبی‌پوشان فصل بعد می‌تواند به این تیم برود و این یعنی دو برادر عراقی دوباره از هم جدا خواهند شد.

کد خبر 708211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.