عقیلی: با برنامه پیروز شدیم/ شهداب تیم قوی است

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: بازیکنان هر آنچه خواسته بودیم را به بهترین شکل انجام دادند و برنده این دیدار حساس و مهم شدیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر والیبال امروز -چهارشنبه هشتم آذر- تیم گیتی پسند در مهم‌ترین دیدار این هفته در ورزشگاه مخابرات مقابل تیم شهداب یزد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید تا در خانه همچنان بی شکست بماند.

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پی از پیروزی مقابل تیم شهداب، اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شهداب یکی از تیم‌های خوب لیگ می‌باشد، هزینه زیادی کرده و از بازیکنان باتجربه و ملی پوش برخوردار است. مسابقه زیبا و جذابی بود و بازیکنان هر آنچه خواسته بودیم را به بهترین شکل انجام دادند و برنده این دیدار حساس و مهم شدیم.

در ادامه ابوالفضل مهدیان پشت خط زن تیم والیبال گیتی‌پسند، بیان کرد: امروز در مقابل یکی از قدرتمندترین و پرمهره ترین تیم‌های ایران قرار گرفتیم که با برنامه‌ریزی و آنالیز خوب توانستیم سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم. دیدار سختی در مقابل شهداب داشتیم، فاصله بین دو دیدار ما خیلی کم بود و زمان مناسب برای ریکاوری نداشتیم، اما با تلاش تیمی این بازی سخت و دشوار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

کد خبر 708203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.