کشف پنج تن و ۳۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف پنج تن و ۳۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های پلیس استان در هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اراک، سردار هادی رفیعی کیا عصر امروز چهارشنبه _هشتم آذر _در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این عملیات‌ها پنج هزار و پنج نفر معتاد و ۹۳ نفر قاچاقچی، یک هزار و ۹۱۸ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۱ باند مواد مخدر منهدم شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های عملیاتی پلیس استان، بازنگری در طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی پلیس و پیگیری ویژه مطالبات و گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی، توجه ویژه به گزارش‌های مردمی و اجرای هدفمند طرح‌های «پاکسازی» و «آرامش در شهر» در سطح استان را بخش مهم دیگری از برنامه‌های اولویت دار پلیس استان در این حوزه خواند.

وی گفت: از ابتدای سال تا کنون، انجام عملیات‌های موردی و اجرای طرح‌های عملیاتی پاک سازی نقاط آلوده با بهره‌گیری از توان اجرایی پلیس استان به صورت مستمر دنبال می‌شود که این مهم رضایت‌مندی مطلوبی از عملکرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر را به همراه داشته است.

سردار رفیعی‌کیا با اشاره به آخرین کشفیات و دستاوردهای پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال، پنج تن و ۳۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها ۹۳ نفر قاچاقچی، یک هزار و ۹۱۸ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پنج هزار و پنج نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراجع قضائی و یا به مراکز کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

کد خبر 708174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.