بیش از ۶۰ درصد اخبار و اطلاعات در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود

استاندار مرکزی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد اخبار و اطلاعات در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج استان مرکزی در مرکز اصحاب هنر و رسانه (ماهور) در اراک با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ساماندهی فضای مجازی اظهار کرد: در ارتباطات اجتماعی این رسانه است که حرف اول را می‌زند بنابراین باید شئونات فرهنگی و اجتماعی بر آن حاکم باشد.

وی افزود: تولید محتوا در فضای مجازی باید بر اساس اخلاق حرفه‌ای و حفظ شئونات اسلامی باشد و تلاش شود این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت پایبندی به اصول تصریح کرد: در این فضا باید اصول ثابت باشد و افراد به آن پایبند باشند.

وی ادامه داد: در اقدام و رفتار نسبت به زمان، مکان و افراد متغیرهایی وجود دارد و فضای مجازی مدام در حال تغییر است.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: در چند سال اخیر، ایمیل منسوخ شده و تنها در مکاتبات رسمی کاربرد دارد و استفاده از آن مانند گذشته نیست.

وی درباره راه اندازی مرکز ماهور در استان مرکزی گفت: مرکز اصحاب رسانه و هنر هفته آینده با حضور یکی از مقامات ارشد کشور به طور رسمی راه اندازی می‌شود.

استاندار مرکزی تاکید کرد: مرکز ماهور با مأموریت‌های هدف‌گذاری شده در بسیج ارتباط تنگاتنگی دارد و امید می‌رود رویدادهایی که در این مرکز شکل می‌گیرد، منجر به اقدام بزرگ و مؤثری شود.

خلأ تولید محتوای مناسب در جامعه احساس می‌شود

رئیس فضای مجازی بسیج استان مرکزی هم گفت: خلأ تولید محتوای مناسب در جامعه احساس می‌شود.

علی جعفری با بیان اینکه باید به سمت تولید محتوای فاخر گام‌های بلندی برداشته شود اظهار کرد: با اقدامات کارشناسی توسط بسیج برای پنجمین سال متوالی است که تولید محتوای دیجیتال انجام می‌شود.

وی افزود: رویداد تولید محتوای بسیج استان مرکزی از عصر امروز چهارشنبه آغاز و علاقمندان باید تا ۷۲ ساعت سناریوسازی خود را انجام دهند و شرکت‌کنندگان به صورت استارت‌آپی در مرکز ماهور که مختص اصحاب هنر و رسانه حضور دارند.

کد خبر 708170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.