ذائقه‌ آفرینی از اهداف «جایزه اصفهان» باشد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: اگر نام اصفهان را برای جایزه‌ای انتخاب می‌کنیم، یعنی عام است و ذیل آن شاخه‌هایی همچون معماری قرار می‌گیرد و اصلی‌ترین هدف آن ذائقه‌آفرینی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی ایزدخواستی امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در نشست هم‌اندیشی طرح جایزه بزرگ اصفهان با بیان اینکه باید ابتدا هدف و مسئله اصلی جایزه اصفهان باید مشخص شود، اظهار کرد: جوایز به چند دسته از جمله امیدآفرینی و خلق دغدغه، کارکرد تبلیغاتی و معرفی، تقدیر و ذائقه‌آفرینی تقسیم‌بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه جوایز بزرگ با هدف ذائقه‌آفرینی برگزار می‌شود، افزود: اگر نام اصفهان را برای جایزه‌ای انتخاب می‌کنیم، یعنی عام است و ذیل آن شاخه‌هایی همچون معماری قرار می‌گیرد و اصلی‌ترین هدف آن ذائقه‌آفرینی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر جوایز اصلی جهان با هدف ذائقه‌آفرینی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: معتقدم جایزه اصفهان نیز بهتر است با هدف ذائقه‌آفرینی برگزار شود و مبنای آن مکتب اصفهان باشد.

ایزدخواستی ادامه داد: فضای جایزه اصفهان می‌تواند باز باشد که با توجه به اینکه جامعه کوتاه‌مدتی هستیم، باید روی ماندگاری آن تاکید داشته باشیم.

کد خبر 708169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.