گیتی پسند ۳ - شهداب ۱ / پیروزی‌های سریالی گیتیزن‌ها در خانه

تیم والیبال گیتی پسند در ورزشگاه مخابرات با نتیجه ۳ بر یک مقابل شهداب یزد به پیروزی رسید تا در خانه همچنان بی شکست بماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر والیبال امروز -چهارشنبه هشتم آذر- با ۷ دیدار در شهرهای اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری می‌شود.

تیم گیتی پسند در مهم‌ترین دیدار این هفته در ورزشگاه مخابرات مقابل تیم شهداب یزد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید تا در خانه همچنان بی شکست بماند.

اسامی تیم والیبال گیتی‌پسند:

امیرحسین ساداتی، مهدی بیاتی، هومن باقری، بهنام حاجی‌پور، رمضان صحبتی، شاهین توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقاجانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، آرمین رنجبر، ابوالفضل مهدیان، علی زارع

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند: سعید عقیلی

اسامی تیم والیبال شهداب یزد:

ایلشن داوودی‌پور، علی اصغر میرحسینی، مسعود غلامی، محمد صادقی، سینا نیک‌پور، مهدی مهدوی، مهدی کلبایی‌نژاد، محمد وای‌زاده، میثم صالحی، رادو سلاو پاراپانوو، رضا رضایی، سید رضا سادات الحسینی، محمدرضا حضرت پور

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد: محمد رضا تندروان

ست نخست:

ست نخست بازی در شرایط پایاپای آغاز شد و هر دو تیم اما رفته رفته گیتی پسند چند امتیاز جلو افتاد و در نهایت شاگردان عقیلی در گیتی پسند این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود مردند تا شهداب با وجود تلاشی که داشت به نتیجه نرسد.

ست دوم:

گیتی پسند ست دوم را با تلاش شروع کرد و تیم شهداب نیز برای جبران مافات وارد زمین شد، گیتیزن‌ها از همان ابتدا در امتیازگیری بهتر عمل و اختلاف امتیاز مناسبی ایجاد کرد اما در ادامه بازی شهدابی‌ها روی تور خوب مانع شد تا گیتی‌پسند پیروز این ست شود و شهداب با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید تا دو تیم در ست شماری به تساوی برسند.

ست سوم:

سربازان عقیلی ست سوم با جنگندگی و مصمم برای پیروزی آغاز کردند و از همان ابتدا در امتیازگیری پیشی گرفتند تا بتوانند اختلاف امتیاز مناسبی ایجاد و با آرامش بازی را دنبال کنند، در ادامه با وجود نزدیک شدن امتیازات این گیتیزن‌ها بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و در امتیازات حساس پایانی بهتر درخشیدند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسیدند تا بازی در ست شماری ۲ بر یک ادامه پیدا کند.

ست چهارم:

ست چهار با برتری گیتی پسند در توپ و امتیاز شروع شد و با به اوت رفتن توپ امتیاز نخست به تیم یزدی رسید، در ادامه بازی با هیجان و سرعت بالا دنبال شد درگیری دو تیم بر سر امتیاز باعث شد تا رضا رضایی از تیم شهداب کارت قرمز بگیر و بازی برای دقایق متوقف شود؛ در ادامه شاهد بازی جذاب و هیجانی از دو تیم بودیم و توپ در رالی‌های دیدنی به امتیاز تبدیل می‌شد، دو تیم در امتیاز ۲۰ به تساوی رسیدند، در امتیازات پایانی این ست حساسیت بازی و حضور هواداران هیجان بازی را دو چند تن کرده بود، در نهایت تیم گیتی پسند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید تا در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

کد خبر 708156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.