احزاب مطالبات مردم را به دولت انتقال دهند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش احزاب در ارتباط مردم و دولت، گفت: احزاب مطالبات مردم را به دولت انتقال دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: تاکید بر سلامت و نظارت بر فرآیند انتخابات باید از طریق اطلاع رسانی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برای مردم انجام شود.

وی انتخابات را فرصتی دانست که مردم اراده خود را بیان و محقق کنند و افزود: دولت هم تصمیم گرفته تا با ایجاد فضای پاک، این اراده را به بهترین وجه منعکس و عملیاتی کند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی مشارکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی را در مقایسه با سایر کشورها بسیار نظام مند و واقعی ذکر کرد و گفت: رسانه ملی، روابط عمومی‌ها و مدیران در تبیین بیشتر کارکرد دولت در اجرای پشتیبانی و تدارکات انتخابات، تلاش کنند.

ناهیدی نقش مهم آموزش در فرآیند برگزاری بهتر انتخابات را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: آموزش یکی از راه‌های توانمند سازی افراد است زیرا استفاده از امکانات را سهل تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ارتباطات با احزاب در راستای استماع مطالبات مردم از زبان آنها می‌تواند مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزند.

ناهیدی تاکید کرد: ضعف‌های انتخابات سال‌های گذشته باید مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد و نقاط قوت نیز تقویت شود.

وی اظهار داشت: نخبگان باید جامعه را بهتر بشناسند و جامعه نیز با نخبگان ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا ایده‌ها، ظرفیت و توانمندی‌ها بکارگیری شود و ماحصل آن بیان اندیشه‌ها و راهکارها در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

وی تصریح کرد: احزاب هم می‌توانند با بدنه جامعه ارتباط بیشتری برقرار کنند و در طول سال برای موضوعات مختلف با آنان مشورت گرفته شود که این امر در تحقق مشارکت حداکثری مهم خواهد بود.

کد خبر 708144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.