چشم گشودن نوزاد بستان‌آبادی در کابین آمبولانس

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌ شرقی از چشم گشودن نوزاد عجول بستان‌آبادی در کابین آمبولانس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز - چهارشنبه هشتم آذر -اظهار کرد: طی دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار ۱۹ ساله در روستای نوجه ده کوه شهرستان بستان‌آباد، بلافاصله توصیه‌های لازم توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس «پایگاه اورژانس شیبلی» به محل فوریت اعزام شد.

وی افزود: ️کارشناسان اورژانس شیبلی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و انجام معاینات و اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس، به دلیل نزدیکی زایمان تصمیم به انتقال به بیمارستان گرفته شد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در مسیر انتقال، فرایند زایمان آغاز شد که بلافاصله آمبولانس در مکانی امن پارک شد، مدیریت فرایند زایمان انجام و بند ناف که دور گردن نوزاد بود، آزاد شد.

شادی‌نیا اضافه کرد: نوزاد متولد و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد منتقل شد.

کد خبر 708105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.