عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ آذر

در این بسته خبری از اصلاح بودجه شهرداری بجنورد تا نوسازی هزار تاکسی فرسوده شهری شیراز و آزادسازی املاک کمربندی دوم ارومیه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آزادسازی املاک کمربندی دوم ارومیه در دستور کار قرار گرفت

نقی کریمی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به بودجه نویسی سال ۱۴۰۳ جزو برنامه و حساسیت‌های شورای شهر ارومیه است که در آن به تمامی مباحث مطالعاتی در حال کنکاش است و آزاد سازی املاک کمربندی دوم ارومیه در دستور کار قرار گرفت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ آذر

نوسازی هزار تاکسی فرسوده شهری شیراز

هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به تحولات اساسی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ یک هزار تاکسی فرسوده با ارائه تسهیلات کم بهره و اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان وام که ۱۵۰ میلیون آن توسط راننده و ۱۰۰ میلیون توسط شهرداری شیراز بازپرداخت می‌شود، نوسازی شد.

جلوگیری از اتلاف سوخت و وقت با افتتاح متروی پرند

سیدجعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افتتاح متروی پرند با پشتیبانی و حمایت دولت سیزدهم امکان پذیر شده است، جلوگیری از اتلاف سوخت، وقت و کاهش ترافیک را از مزایای مهم این پروژه ملی عنوان کرد.

خانه موسیقی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید مجموعه‌های فرهنگی شهرداری تهران اتصال و ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشند، گفت: امروز ارتباط بین اراضی عباس‌آباد، سازمان فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری نسبت به قبل بهبود یافته که این هم‌افزایی بیشتری را در پی دارد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ آذر

احداث ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در برنامه ترافیکی شهر قزوین

اسماعیل عرشیان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: احداث ۱۱ تقاطع غیرهمسطح در برنامه‌های ترافیکی شهرداری قزوین هدفگذاری شده تا حلقه شمالی و جنوبی شهر را به یکدیگر متصل کند.

بودجه شهرداری بجنورد اصلاح شد

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بودجه شهرداری مرکز استان به مبلغ حدود ۶۷۰ میلیارد ریال اصلاح شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ آذر

گرمخانه موقت شهرداری یزد راه‌اندازی می‌شود

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد از بهره‌برداری گرمخانه موقت شهرداری تا یک هفته آینده خبر داد.

ابلاغ بسته‌های تشویقی برای بافت فرسوده ابهر

علیرضا عباس‌نیا، شهردار ابهر گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه شهر ابهر ابلاغ شد.

کد خبر 708070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.