افزایش ۲۰۰ درصدی نذورات مردمی در استان اصفهان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان از افزایش ۲۰۰ درصدی نذورات مردمی خبر داد و گفت: در حال حاضر چندین پروژه بزرگ توسط ستاد عتبات عالیات استان اصفهان قبول مسئولیت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، جعفر عسگری صبح امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان اظهار کرد: در بخش توسعه و بازسازی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و در بخش جمع‌آوری نذورات مردمی در استان، از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

وی از کمک ۷۰ میلیارد ریالی استان اصفهان به مردم غزه خبر داد و افزود: کمک‌های بشردوستانه مردم استان اصفهان برای ارسال به غزه به همت مسئولان و خادمان دفاتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌ها و مدیران اجرایی ۱۷۲ موکب استان اصفهان جمع آوری شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در تشریح پروژه‌هایی که ستاد عتبات عالیات استان اصفهان در کشور عراق مسئولیت ساخت آن‌ها را بر عهده گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین پروژه بزرگ توسط ستاد عتبات عالیات استان اصفهان قبول مسئولیت شده است.

عسگری اضافه کرد: تکمیل صحن حضرت زینب با ۱۶۸ هزار مترمربع وسعت در مرحله نازک‌کاری است و برای رفاه حال زائران طراحی شده و ساخت صحن امام محمدباقر (ع) در حرم کاظمین که سهم استان اصفهان نزدیک به ۹۰ میلیارد تومان در سه سال است.

وی با اشاره به اینکه در طول ۱۹ سال گذشته توسط ستاد عتبات عالیات که به کمک شهید حاج قاسم سلیمانی بنا نهاده شد حدود ۲۰۰ پروژه اجرا شده است، تصریح کرد: ۴۰ پروژه عمرانی در حرم اهل بیت (ع) توسط هنرمندان اصفهانی انجام شده است که این نشان از همت والای مردم دارد.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل با جهاد تبیین حل می‌شود، خواهان ایجاد امکانات رفاهی و بهداشتی بیشتر برای زائران این اماکن مقدس شد.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک‌های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه‌سازی مردم از فعالیت‌های انجام شده از مواردی است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.

کد خبر 708051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.