هزینه ۷۱ میلیارد تومانی روکش آسفالت در منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم از اختصاص ۷۱ میلیارد تومان در سال جاری برای ترمیم روکش آسفالت در این منطقه خبر داد.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اختصاص بودجه به روکش آسفالت در سال ۱۴۰۲ را حدود ۴/۳۲ درصد از بودجه عمرانی دانست و اظهار کرد: امسال ۷۱ میلیارد تومان بودجه برای روکش آسفالت در نظر گرفته‌ایم و تا امروز روکش آسفالت خیابان امامزاده ابراهیم، خیابان همت، شهرک فاطمیه، خیابان سوم خرداد و بلوار صیاد شیرازی، خیابان تهرانی مقدم و بلوار کشاورز انجام شده است.

وی میزان پیشرفت برنامه آسفالت منطقه را ۶۹ درصد دانست و افزود: بعضی خیابان‌ها نیاز به زیرسازی دارد و نمی‌توانیم تنها به روکش آسفالت اکتفا کنیم، در حال حاضر با شرکت آب و فاضلاب به توافق رسیده‌ایم تا زیرسازی خیابان‌هایی که نیاز به اورهال شدن دارد، قبل از روکش آسفالت انجام شود.

مدیر منطقه شش شهرداری قم اضافه کرد: در خیابان کاشانی نیز علاوه بر روکش آسفالت جدول خیابان و پیاده‌روها بهسازی و خط‌کشی خیابان از نوع دوجزئی اجرا شده است.

ترکمن تاکید کرد: تا امروز حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت توزیع و ۲۱۰ مترمربع روکش انجام شده و پیش‌بینی منطقه تا پایان سال ۳۱ هزار تن است.

وی مساحت پیاده‌روسازی در منطقه را با ۸۱ درصد پیشرفت مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیاده‌روسازی بلوار شهید رئیس کرمی، بلوار کاشانی، بلوار سوم خرداد، خیابان بعثت، محدوده حد فاضل توحید تا خیابان حافظ، کشاورز شمالی و امتداد بلوار کارگر، ادامه بلوار حمزه سیدالشهدا و ابتدای خیابان شهید دفتری به طول ۱۵ هزار مترمربع با ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی نیز انجام شده است.

کد خبر 708036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.