اجرای خط‌کشی‌های دو جزئی در سطح شهر قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: اجرای خط‌کشی دو جزئی به صورت طولی، عابر پیاده و خط‌کشی‌های سرد از اقدامات انجام شده در سطح معابر شهر است.

علیرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان حمل‌ونقل و ترافیک اجرای خط‌کشی‌های طولی و عرضی در معابر سطح شهر است.

وی افزود: خط‌کشی‌های دو جزئی در سطح معابر و خط‌کشی‌های سرد از جمله اقداماتی است که در راستای ایمن‌سازی تردد عابران و وسایل نقلیه در سطح شهر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: سال جاری، ۸۴ هزار خط‌کشی طولی سرد، ۳۰ هزار متر خط‌کشی دو جزئی طولی و ۵۰۰ مترمربع خط‌کشی دو جزئی عابر پیاده در خیابان‌های مقابل مدارس و تقاطع‌های شهری انجام شده است.

خلیلی اضافه کرد: ۱۰۰ متر از خط‌کشی‌های دو جزئی در تقاطع‌ها و خط ایست تقاطع توحید و دوطفلان مسلم، تقاطع آیت‌الله صدوقی اجرا شده است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد سازمان برای استفاده از رنگ‌های ترافیکی دو جزئی گفت: به این دلیل که این رنگ‌ها ماندگاری بالایی بین سه تا پنج سال دارند، استفاده از آن‌ها در سطح معابر موجب سرویس‌دهی بهتر ترافیکی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: رنگ‌هایی که ماندگاری بالایی ندارد، الزام تکرار چندباره رنگ‌آمیزی را ایجاد می‌کند که این موضوع موجب مشکلات ترافیکی و هزینه‌های مضاعف است.

کد خبر 708020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    باسلام متاسفانه درانسجام تصادف بین دولاین زیادمیشه لطفا باگذاشتن نیوجرسی ویامشابه آن اقتصادی جلوگیری کنیدتشکر
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    عدم رعایت حق تقدم در خط کشی عابر پیاده از سوی خودرو ها در قم بیداد می کند