فرایند خرید اتوبوس‌های برقی اشکال دارد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: فرآیند خرید اتوبوس‌های برقی دچار اشکال است و باید زیرساخت‌های لازم برای خرید اتوبوس‌ها لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، خرید اتوبوس‌های برقی توسط شهرداری کرج از ماه‌های گذشته چالش‌ها و کشمکش‌های زیادی میان شهردار و برخی اعضای شورا در پی داشت، عده‌ای این اقدام را قابل قبول می‌دانند و معتقد هستند که می‌توانند به محیط زیست کمک کند، عده‌ای دیگر این عمل را حاصل روایت‌های ناگفته پشت پرده تلقی می‌کنند و نسبت به خرید اتوبوس‌های برقی خوش‌بین نیستند؛ سرانجام خرید اتوبوس‌ها اتفاق افتاد اما منتقدان این طرح همچنان اعتراض دارند و سکوت نکرده‌اند.

فرآیند خرید اتوبوس‌های برقی دچار اشکال است

علی قاسم‌پور، عضو شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در نطق پیش از دستور صدوچهل‌وچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه خرید اتوبوس‌های برقی دارای ایرادات شکلی است، اظهار کرد: به استناد بند «الف» ماده ۲۹ مناقصات آئین‌نامه مالی، فرایند خرید اتوبوس‌های برقی بدون مصوبه شورای اسلامی شهر در طول سه روز و بدون در نظر گرفتن و بررسی نکردن اسناد بالادستی و فنی اتوبوس‌ها خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه کلان‌شهر کرج با کمبود شدید اتوبوس در خطوط شهری مواجه است که شهرداری با این میزان هزینه می‌توانست دو اتوبوس گازوئیلی خریداری و به سرعت توسعه حمل‌ونقل شهری کمک بسیاری کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج هرگونه شائبه در خرید اتوبوس‌ها را رد و تصریح کرد: برای خرید اتوبوس‌ها بدون مصوبه شورای اسلامی شهر اقدام شده است، در این راستا به شهردار تذکر می‌دهم که اگر تا هفته آینده جواب قانع‌کننده‌ای در خصوص خرید اتوبوس‌ها و شرایط استفاده از آن‌ها اعلام نشود و به اقناع نرسیم، از ماده ۸۳ استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 708017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.