عاشق‌آباد از بن‌بست خارج می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: یکی از درخواست‌های مردم محله عاشق‌آباد که در دست پیگیری است، خارج شدن این محله از بن‌بست است که به دنبال تحقق آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت صبح امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در بیست‌ودومین برنامه «به احترام مردم اصفهان» و آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ اصفهان (بهره‌برداری از مجموعه ورزشی چندمنظوره شهید علی منهاجی) اظهار کرد: امروز ۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و ورزشی در منطقه ۱۲ به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: احداث و بهره‌برداری از یادمان شهید گمنام در پارک ملت با زیباترین معماری انجام شد که موجب رضایت‌مندی شهروندان قرار گرفت؛ این یادمان مکانی برای گروه‌های مختلف همچون فرهنگیان، بسیجیان و هیئت‌های عزاداری برای برگزاری مراسم، میزگرد و پاتوق خواهد بود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اصلاح ترافیکی و بهره‌برداری از میدان شهید علیخانی و افتتاح پارکینگ در این میدان را از دیگر پروژه‌های این منطقه دانست، افزود: خیابانی با طول ۲۳ متر و عرض ۲۰ متر در منطقه به بهره‌برداری رسید تا تردد در خیابان امام خمینی (ره) کاهش پیدا کند و در حال حاضر این نقطه گلوگاهی باز شده است.

رسالت تصریح کرد: در شهرک مهدیه زمین بایری داشتیم که به درخواست مردم تبدیل به زمین چمن شد و نگهداری از آن به مردم محله واگذار شد تا با محوریت محله استفاده شود.

وی اظهار کرد: آئین کلنگ‌زنی ساخت فرهنگسرا در محله نگین از دیگر پروژه‌ها است که بر اساس نیاز مردم اجرای آن آغاز می‌شود؛ این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در دو بخش تملک و اجرا ساخته خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افزود: یکی از دغدغه‌های محله مردم عاشق‌آباد، میدانی است که مسجد در وسط آن قرار گرفته است، در این راستا برای ساخت مسجد جدید زمین تملک و طراحی نیز انجام شد و ساخت مسجد در دو طبقه پیش‌بینی شده است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

امیدواریم سال آینده فاز نخست پردیس خانواده را در منطقه ۱۲ اصفهان به بهره‌برداری برسانیم

وی با بیان اینکه ورزشگاه چندمنظوره شهید منهاجی نیز با مشورت مردم احداث شده است، گفت: با بهره‌برداری این ورزشگاه که انجام شد سرانه ورزشی محله عاشق‌آباد تکمیل شده است.

رسالت گفت: یکی از درخواست‌های مردم محله عاشق‌آباد که در دست پیگیری است، خارج شدن محله از بن‌بست است که به دنبال تحقق آن هستیم.

وی افزود: پارکی در حاشیه شهر محله محمودآباد در مسیر کارگاه صنعتی احداث شده بود که با توجه به موقعیت جغرافیایی، دور از محله و پرت بود و نیاز به ساماندهی داشت که در این راستا دور تا دور پارک دیوارکشی انجام شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: امیدواریم سال آینده فاز نخست پردیس خانواده را در این منطقه به بهره‌برداری برسانیم، همچنین با بازگشایی دو گلوگاه در محله عاشق‌آباد و تبدیل شدن به خیابان بتوانیم مشکلات ترافیکی این محدوده را رفع کنیم.

به گزارش ایمنا، در آئین بهره‌برداری از ورزشگاه چندمنظوره شهید منهاجی، شهردار، اعضای شورا و امام جمعه شمال شهر اصفهان از برادر «شهید علی منهاجی» و «مبینا حسینی» قهرمان کشور در رشته پرتاب وزنه تقدیر کردند.

کد خبر 708016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.