جمعه جشن خودکفایی کاغذ را برگزار می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه جمعه جشن خودکفایی در حوزه تولیدات تحریر و کاغذ فرهنگی را در مازندران برگزار خواهیم کرد، گفت: از ۵ هزار تن تولید کاغذ در سال ۱۴٠٠ به ۸٠ هزار تن رسیدیم و ۱۵۵ میلیون کتاب درسی با کاغدهای تولید داخل چاپ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز _چهارشنبه، هشتم آذر_ در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم موضوع غزه با پیروزی کامل جریان مقاومت به پایان برسد و در این راستا همکاران رسانه‌ای، فرهنگی و هنری نقشی مؤثری در تبیین ابعاد این حماسه بزرگ داشتند.

وی افزود: با دستور رئیس‌جمهور موضوع معیشتی کتابداران و طرح‌های عمرانی حوزه کتابخانه‌های عمومی را داشتیم که ابلاغ رسمی شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مالیات هنرمندان، با بیان اینکه درباره مالیات هنرمندان و ارائه اصلاحیه لایحه مالیات‌های مستقیم با صنف مرتبط جلسه‌ای برگزار کردم، خاطرنشان کرد: مسائل کارشناسی با هماهنگی و همکاری وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیات طبق پیشنهاد وزرا فرهنگ ادامه پیدا کرد و به تصویب مشترک رسید، در این راستا نوع نگاه مانند لایحه ۱۴٠۱ است و هم عوائد ناشی از وصول مالیات به صندوق هر واگذار می‌شود.

اسماعیلی با اعلام اینکه جمعه جشن خودکفایی در حوزه تولیدات تحریر و کاغذ فرهنگی را در مازندران برگزار خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: از ۵ هزار تن تولید کاغذ در سال ۱۴٠٠ به ۸٠ هزار تن رسیدیم و ۱۵۵ میلیون کتاب درسی با کاغذهای تولیدی داخل چاپ شده است.

کد خبر 708014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.