میدان شهید علیخانی نیاز به تقاطع غیرهمسطح دارد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه اطراف میدان شهید علیخانی مجتمع‌های تجاری وجود دارد، ممکن است ترافیک به آن بازگردد، از این‌رو نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در بیست‌ودومین برنامه «به احترام مردم اصفهان» و در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۲ اصفهان اظهار کرد: میدان شهید علیخانی به واسطه اینکه بزرگ‌ترین ایستگاه مترو در این محدوده قرار دارد، از پرترددترین محله‌ها از نظر عابر پیاده و سرانه مسافر است.

وی افزود: میدان شهید علیخانی از قبل ساخته شده بود، اما تبدیل به گلوگاه و موجب ترافیک شده بود، از این‌رو با اصلاح هندسی و ترافیکی، چهارراه ضلع شرقی میدان اجرا شد و هم‌اکنون شهروندان از وضعیت ترافیکی این نقطه از شهر رضایت دارند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه اطراف میدان شهید علیخانی مجتمع‌های تجاری وجود دارد، ممکن است ترافیک به آن بازگردد که نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه میدان شهید علیخانی با ۱۲ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است، تصریح کرد: پارکینگ ابتدای خیابان شهید مطهری نیز از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسید، ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه تملک و پنج میلیارد تومان هزینه اجرای آن بوده است که در اختیار شهروندان قرار گرفت.

رسالت ادامه داد: با احداث پارکینگ ابتدای خیابان شهید مطهری، شهروندان برای سفر به جنوب و مرکز شهر می‌توانند با پارک خودرو خود در این مکان، با استفاده از مترو سفر شهری خود را انجام دهند که این اقدام موجب کاهش ترافیک خودرو در مرکز شهر می‌شود.

کد خبر 707984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.