بورس امروز ۸ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

گروه خودرویی امروز تحرکات مثبتی را به ثبت رسانده است، به نظر می‌رسد در بازار امروز شاهد ورود پول جدید به بازار هستیم که قابل پیش بینی نبود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز اخرین روز معاملاتی بازار است، بازار در دقایق ابتدایی بازار امروز شاهد رشد ۸ هزار واحدی شاخص کل هستیم و ارزش معاملات در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار امروز به یک هزار میلیارد تومان رسیده است.

گروه خودرویی امروز تحرکات مثبتی را به ثبت رسانده است، به نظر می‌رسد در بازار امروز شاهد ورود پول جدید به بازار هستیم که دور از انتظار و قابل پیش بینی نبود.

درخواست وزیر صمت از مجلس برای حذف قیمت دستوری خودرو

قیمت‌گذاری دستوری خودرو در حالی همچنان ادامه دارد که وزیر صمت از مجلس خواسته دولت را برای کنار گذاشتن این سیاست کمک کند، علی‌آبادی دیروز در جریان مراسم رونمایی از خط تولید اتوبوس برقی ایران‌خودرو دیزل، با بیان اینکه خودروسازان در کنار مساله داخلی‌سازی، باید به سمت نوآوری نیز حرکت کنند، گفت: نوآوری در صنعت خودرو با قیمت‌گذاری دستوری امکان‌پذیر نیست.

وی این جمله را خطاب به رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد تا به‌نوعی از مجلسی‌ها بخواهد وزارت صمت و دولت را در مسیر حذف قیمت‌گذاری دستوری خودرو کمک کنند.

این موضوع نیز بر روند بازار روز جاری تأثیر گذاشته و از دلایلی است که گروه خودرویی امروز پر تقاضاست، احتمال رشد ۱۵ هزار واحدی روز جاری وجود دارد

رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _ چهارشنبه هشتم آذر_ با رشد ۱۰,۴۴۳ واحدی، به ۲,۰۴۲,۳۲۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴,۵۲۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۲.۱۱۱ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۵,۶۳۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۳,۶۶۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۰,۹۲۶,۰۰۷ میلیارد ریال شد.

تا این لحظه نمادهای «فولاد»، «حکشتی» و «اخابر» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند.

بورس امروز ۸ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

کد خبر 707980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.