«چرا گریه نمی‌ کنی؟» به سینماها رسید + خلاصه فیلم و بازیگران

فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» با هنرنمایی بازیگرانی چون باران کوثری، هانیه توسلی و لیندا کیانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» در ژانر درام از امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در سینماهای کشور اکران می‌شود؛ این فیلم پس از فیلم سینمایی «رضا» دومین ساخته علیرضا معتمدی به عنوان کارگردان-بازیگر است.

خلاصه فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟»

داستان فیلم چرا گریه نمی‌کنی، روایت زندگی فردی به نام علی شهناز است که پدر و مادر خود را از دست داده و خود را موظف به مراقبت از برادر کوچک‌ترش که به‌تازگی ازدواج کرده است می‌داند، اما بنا بر اتفاق و حادثه‌ای برادر کوچک او نیز از دنیا می‌رود؛ علی شهناز حال در یاس و ناامیدی بر پیله تنهایی خود تمام احساس‌های جهان را از خود دور کرده و به پوچی مطلق رسیده است.

در این میان مهم‌ترین معضل او این است که گریه نمی‌کند! تمام توصیه همراهان از دوست و همکار او گرفته تا عمه‌اش و دختری که با او رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کرده است و همزاد او که شتربانی در یکی از نقاط کویری فلات مرکزی کشور است؛ در مواجهه با او تمام هم و غمشان را بر این گذاشته‌اند که در نهایت امر او را به گریه کردن دعوت کنند و مدام از او می‌پرسند چرا گریه نمی‌کنی؟

بازیگران فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟»

باران کوثری، هانیه توسلی، فرشته حسینی، علیرضا معتمدی، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی، امیرحسین فتحی و علی مصفا بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟»

نویسنده و کارگردان: علیرضا معتمدی، مدیر فیلم‌برداری: علی تبریزی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: عظیم فراین، طراح لباس: آرام موسوی، طراح صحنه: پوریا اخوان، علیرضا معتمدی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: حسن نجفی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، هماهنگی تولید: امیرمهدی نوری، مدیر تدارکات: سعید رضوی، عکاس: زهرا مصفا، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، طراح گرافیک: حمیدرضا بیدقی، تهیه‌کننده: رضا محقق.

جوایز فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟»

سیمرغ بلورین بهترین تدوین در جشنواره فجر سال ۱۴۰۱

پوستر فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟»

«چرا گریه نمی‌ کنی؟» به سینماها رسید + خلاصه فیلم و بازیگران

کد خبر 707962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.