تیم پالما با لژیونرهای ایرانی‌اش شکست خورد

پالما ده‌مایورکا که سه لژیونر ایرانی در ترکیب خود دارد هفته سیزدهم لالیگای فوتسال اسپانیا را با شکست پنج بر دو مقابل خائن به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتسال پالما ده‌مایورکا که از سه بازیکن ایرانی (حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور) بهره می‌برد، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا در خانه خائن به میدان رفت و با نتیجه سنگین و دور از انتظار پنج بر دو مغلوب این تیم شد.

در روزی که حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در ترکیب اولیه پالما حضور نداشتند، نیمه اول با برتری سه بر یک تیم فوتسال خائن مقابل پالما ده‌مایورکا به پایان رسید. در این نیمه سالار آقاپور کارت‌زرد دریافت کرد و رومولو از پالما با دریافت کارت‌زرد دوم در دقیقه ۱۰ از زمین مسابقه اخراج شد.

در نیمه دوم و در شرایطی که تیم فوتسال پالما برای فرار از شکست خارج از خانه سراپا حمله شده بود، باز هم عملکرد ضعیفی از خود برجای گذاشت و تیم فوتسال خائن در دقایق ۴۰ و ۴۱ دو گل دیگر به‌ثمر رساند تا صاحب پیروزی خانگی مهمی مقابل پالما شود. با این شکست فاصله پالما با بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی به هفت امتیاز رسید و با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

کد خبر 707940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.