آخرین وضعیت جدول برترین تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا در پایان هفته پنجم

باتوجه به نتایج امروز بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، باز هم کار صعود سپاهان و پرسپولیس ایران به مرحله حذفی رقابت‌ها گره خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که امروز پیگیری شد، تیم‌های فوتبال الهلال، النصر و الاتحاد نمایندگان عربستان به‌همراه العین امارات جواز حضور در مرحله حذفی را به‌دست آوردند. گفتنی است مسابقات در منطقه غرب آسیا در پنج گروه چهار تیمی برگزار می‌شود. تیم‌های اول هر گروه به همراه سه تیم برتر دوم گروه‌های پنج‌گانه به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند.

اما در یکی از بازی‌های امروز اتفاق عجیبی رقم خورد؛ در ترکیب امروز تیم فوتبال العین امارات از بین بازیکنانی که هفته گذشته توانستند پیروزی سه بر صفر در برابر شباب‌الاهلی امارات را رقم بزنند، هیچ‌کس در زمین حضور نداشت و هرنان کرسپوی آرژانتینی با تیم کاملاً جدید به مصاف حریف ازبکستانی رفت.

آخرین وضعیت جدول برترین تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا در پایان هفته پنجم

با این نتیجه پاختاکور ازبکستان هفت امتیازی شد و پشت‌سر العین امارات در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت. پاختاکور ازبکستان که جزو مدعیان صعود نبود و شانس چندانی برای صعود به عنوان برترین تیم سوم نداشت، کاملاً به جدول بازگشت و می‌تواند معادلات را برای چهار تیم دیگر خصوصاً تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ایران تغییر دهد.

پاختاکور ازبکستان هفته آینده در دیدار با الفیحا عربستان، شانس بسیار خوبی دارد تا یک برد دیگر را این بار در خانه رقم بزند و ۱۰ امتیازی شود تا در این صورت احتمال صعود خود را هم افزایش دهد. هم‌اکنون نوبهار ازبکستان و سپاهان ایران با ۱۰ امتیاز و پرسپولیس ایران و الشارجه امارات با ۸ امتیاز بالاتر از پاختاکور هستند.

آخرین وضعیت جدول برترین تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا در پایان هفته پنجم

در هفته پایانی سپاهان ایران دیداری دشوار با الاتحاد خواهد داشت که اگر با شکست این تیم همراه شود و پاختاکور برد پرگلی برابر الفیحا رقم بزند، معادلات را به سوی دیگری خواهد برد. همچنین نوبهار ازبکستان بازی آسانی مقابل بمبئی‌سیتی هند خواهد داشت و احتمالاً با کسب سه امتیاز دیگر ۱۳ امتیازی خواهد شد.

همچنین تیم فوتبال الشارجه امارات هم احتمالاً با شکست الفیصلی اردن ۱۱ امتیازی خواهد شد و پاختاکور نیز به ۱۰ امتیاز خواهد رسید و باتوجه به تفاضل گل خوب سپاهان ایران که احتمالاً این تیم را بالاتر از پاختاکور جای خواهد داد، اگر پرسپولیس نتواند الدحیل را شکست دهد از حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازخواهد ماند.

کد خبر 707938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.