۲۰۰ دستگاه گرمایشی در مناطق کم برخوردار استان یزد توزیع می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان یزد گفت: ۲۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان برای مناطق کم برخوردار استان خریداری شده و آماده توزیع در این مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، علی اکبر محمدپناه در مراسم پویش دلگرمی احسان به نیازمندان اظهار کرد: با همکاری و کمک گروه‌های جهادی، وسایل گرمایشی مورد نیاز در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تهیه شده و روزهای آینده توزیع می‌شود.

وی افزود: ۲۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان برای مناطق کم برخوردار استان خریداری شده و آماده توزیع در این مناطق است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان یزد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۵۰ هزار بسته معیشتی در استان یزد توزیع شده است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان هم در این مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی فعالیت‌های خوبی را برای حمایت از نیازمندان در دستور کار قرار داده و با توجه به عمق محرومیت در مناطق کمتر برخوردار استان نیاز است که تعداد وسایل گرمایشی را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون در حوزه اشتغال، اقتصاد، درمان و سازندگی کمک‌های زیادی در استان انجام داده است، افزود: امیدواریم به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیازهای مردم مناطق کم برخوردار استان رفع شود.

کد خبر 707927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.