مصوبات شورای برنامه‌ریزی بر پایه مستندات محکم باشد

استاندار کرمانشاه گفت: برای اداره عالمانه استان باید مصوبات شورای برنامه‌ریزی بر پایه مستندات محکم باشد و هر میزان حساسیت و بررسی در خصوص این مصوبات بیشتر شود، قطعا نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در جلسه امروز سه شنبه هفتم آذرماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه اظهار کرد: برای اداره عالمانه استان باید مصوبات شورای برنامه‌ریزی بر پایه مستندات محکم باشد و هر میزان حساسیت و بررسی در خصوص این مصوبات بیشتر شود، قطعاً نتایج بهتری خواهد داشت.

وی گفت: مهلت باقی مانده تا تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ و تصویب آن در مجلس بسیار اندک است و باید از فرصت باقی مانده تا تصویب بودجه سال آینده باید برای ارتقا پایه بودجه استان استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: برای پیشرفت استان و به سرانجام رسیدن برنامه‌های دولت در استان باید پایه بودجه استان ارتقا پیدا کند و اگر پایه بودجه استان ارتقا پیدا نکند یا ردیف‌هایی که قبلاً در بودجه بوده است و حالا نیست و به دلایلی حذف شده و در بودجه سال آینده نیاید، تلاش مدیران استان به آن نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی گفت: همه مدیران باید در حوزه مأموریتی خود برای جذب و ارتقای حداکثری بودجه سال آینده تلاش کنند و خصوصاً از ظرفیت ملی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند،

صحرایی گفت: مدیران عضو شورای برنامه ریزی استان در اسرع وقت پیشنهادات بودجه‌ای خود را تحویل دبیرخانه این شورا بدهند تا نشست مشترکی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای رسیدن به یک نقطه مشترک برگزار کنیم.

وی گفت: مدیران باید با همه توان و ظرفیت برای بهبود وضعیت بودجه دستگاه محل مأموریت خود تلاش کنند و بدانند نتیجه این تلاش‌ها ارائه مطلوب خدمت به مردم را به دنبال دارد.

کد خبر 707910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.