هرتزی هالیوی: ارتش و دستگاه اطلاعاتی، هفتم اکتبر شکست خوردند

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به شکست ارتش و سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی این رژیم در روز آغازین عملیات طوفان الاقصی اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از الجزیره، هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد: ارتش و سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر شکست خورده‌اند.

هالیوی با اشاره ضمنی به داغ‌بودن بحث شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت در محافل صهیونیستی بیان کرد: نباید اکنون به این موضوع بپردازیم و به آن مشغول شویم.

وی در ادامه طی سخنانی تحریک‌آمیز گفت: ما از روزهای آتش‌بس برای آماده‌سازی و طرح‌ریزی جهت ادامه نبرد با هدف تجزیه و نابودی حماس بهره می‌گیریم.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اوضاع مناطق شمالی اراضی اشغالی تصریح کرد: به بهترشدن اوضاع امنیتی مناطق شمالی و افزایش ثبات در این مناطق توجه داریم.

هالیوی در ادامه مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی درمناطق شمالی اراضی اشغالی تنها به دفاع مشغول نیست، بلکه بر اساس برآورد خود به اجرای عملیات دست می‌زند.

این سخنان هالیوی در حالی مطرح می‌شود که روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد: از رسیدن به آتش‌بس موقت گرفته تا انتخاب افرادی که قرار است آزاد شوند و مشخص‌کردن زمان آزادی آنان، همگی نشان می‌دهد که سلسله مراتب نظامی حماس با فروپاشی فاصله زیادی دارد و همچنان قادر به ادامه فعالیت است.

این روزنامه اشاره کرد که حماس با وجود بمباران‌ها، حمله‌های گسترده هوایی و حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، فراتر از انتظار فرماندهان ارتش این رژیم، اوضاع و تحولات میدانی را تحت کنترل و سیطره خود دارد.

کد خبر 707906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.