دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی قبل از خروج از کشور در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی محمدی عصر امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتال و متواری شدن متهم پیگیری موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۹ تبریز قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی فنی و تخصصی پلیس مشخص شد فردی به بهانه سبدگردان ارزهای دیجیتالی خود را به شهروندان معرفی و در مجموع ۱۸۴ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: مأموران با اشرافیت اطلاعاتی متهم که ممنوع الخروج بوده و قصد خروج از کشور را داشت، شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.

محمدی با بیان اینکه تاکنون هفت شاکی و مال باخته شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند، گفت: متهم با اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه دستگیری مجرمان و کلاهبرداران در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند برای طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

کد خبر 707892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.