صدور بیش از ۷ هزار مجوز برای مشاغل خانگی در استان اردبیل از ابتدای سال جاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از رشد ۲ برابری صدور مجوزهای مشاغل خانگی در استان خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۷۰۰۰ مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده عصر امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۷ هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده و شاهد افزایش ۲ برابری صدور این مجوزها در استان اردبیل هستیم.

وی با اشاره به تخصیص مبلغی بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی به استان اردبیل افزود: این مبلغ در مرحله اول اختصاص یافته و ۴۰ میلیارد تومان دیگر نیز در مرحله دوم این طرح اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷۱۸۴ مجوز کسب و کار خانگی در استان اردبیل صادر شده که رشد دو برابری مجوزهای صادر شده را نشان می‌دهد.

رحیم‌زاده اظهار کرد: در راستای حمایت از کسب‌وکارهای خانگی از ابتدای سال جاری بیش از ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۸۰۸ طرح مشاغل خانگی پرداخت شده و زمینه اشتغال ۹۸۱ نفر را فراهم نموده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار داشت: امیدواریم تا آخر آذرماه کلیه متقاضیان معرفی شده به بانک‌های عامل، تسهیلات خود را دریافت کنند.

کد خبر 707878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.