برگزاری رویداد فصلی شعر «به ساعت اصفهان»

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان گفت: رویداد فصلی شعر «به ساعت اصفهان» این بار متفاوت‌تر از همیشه با حضور جمعی از شاعران بنام کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

فاطمه قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه حضور شاعران کشوری در رویداد این فصل قابل‌توجه خواهد بود، اظهار کرد: «به ساعت اصفهان» این بار علاوه بر موضوع آزاد با موضوع ویژه غزه و با حضور شاعرانی مانند علی داوودی، مهدی سیار، علی‌محمد مؤدب‌زاده، محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض، اسماعیل امینی، حسنا محمدزاده و شاعران اصفهانی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص چگونگی برگزاری این رویداد افزود: «به ساعت اصفهان» یک رویداد فصلی است که ویژه شاعران استان اصفهان برگزار می‌شود، در این رویداد، نخست طی فراخوانی آثار شاعران استان جمع‌آوری و داوری می‌شود، پس از آن در این شب‌شعر که با حضور شاعران استان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود، برگزیدگان این فراخوان و پیشکسوتان شعر اصفهان به شعرخوانی خواهند پرداخت، اما در رویداد این فصل علاوه بر شاعران اصفهانی شاهد حضور و شعرخوانی تعداد قابل‌توجهی از چهره‌های مطرح کشوری نیز هستیم.

برگزاری رویداد فصلی شعر «به ساعت اصفهان»

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای «به ساعت اصفهان» این فصل را محمدجواد شرافت برعهده دارند و حضور عموم علاقه‌مندان در این شب‌شعر آزاد است.

به گزارش ایمنا، شب‌شعر فصلی «به ساعت اصفهان» در ساعت ۱۸ روز پنجشنبه نهم آذر ۱۴۰۲ در پردیس هنری سینمایی سوره واقع در خیابان آمادگاه، روبروی مهمانسرای عباسی برگزار می‌شود.

کد خبر 707866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.