آمادگی برای پذیرش هفتاد شرکت دانش بنیان در حوزه‌ کشاورزی

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: دهکده فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان آمادگی پذیرش ۷۰ شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی کشاورزی را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن دادار در حاشیه گردهمایی ملی محققان اقتصادی، اجتماعی و ترویجی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت دهکده فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در حال حاضر میزبان ۴۰ درصد از شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌ی کشاورزی استان است.

وی افزود: برای حمایت هرچه بیشتر از فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و محققان جوان در بخش کشاورزی، در حال حاضر دهکده فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان میزبان ۳۱ واحد فناور است. این ۳۱ واحد فناور شامل هشت شرکت رشد یافته ،۲۰ شرکت فناور نوپا، یک شرکت فناور خدماتی و دو هسته فناور است.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: دهکده فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در سال‌های متمادی همواره یکی از سه مرکز برتر کشور در حوزه‌ی کشاورزی بوده است. این مرکز در حال حاضر آمادگی پذیرش ۷۰ شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی کشاورزی را دارد.

دادار امضای تفاهم نامه همکاری مرکز با صندوق نوآوری و شکوفایی استان اصفهان را از دیگر فعالیت‌های مرکز برای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد.

گفتنی است آدرس مرکز رشد شماره دو مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در ابتدای اتوبان ذوب آهن بعد از ایستگاه بی آر تی، ساختمان شماره دو مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، مرکز رشد کشاورزی واقع می‌باشد.

آدرس سایت اینترنتی نیز esf-roshd.areeo.ac.ir است.

کد خبر 707837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.