یک اصفهانی سرمربی تیم ملی هندبال شد / رحیمی‌زاده به جای وویویچ

پس از قطع همکاری فدراسیون هندبال با وسلین وویویچ، بار دیگر یک سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی هندبال را برعهده گرفت و این‌بار قرعه به نام مجید رحیمی‌زاده درآمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو روز قبل در مطلبی با عنوان «وسلین و فدراسیون هندبال در انتهای مسیر همکاری» به موضوع خاتمه احتمالی همکاری فدراسیون هندبال با سرمربی مونته‌گرویی تیم ملی پرداخته شد؛ در نهایت این اتفاق رخ داد تا موضوع انتخاب سرمربی جدید در دستور کار قرار بگیرد.

مجید رحیمی‌زاده، ملی‌پوش باسابقه هندبال ایران در دوران بازی افتخارات زیادی را کسب کرد و در دوران مربیگری نیز به همراه تیم سپاهان بر سکوی اول لیگ ایستاد.

این مربی جوان که در لیگ قبل با تیم سپاهان قهرمان شده بود، برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا جای خود را به وسلین وویویچ داد که این جابه‌جایی نتیجه‌ای نداشت و تیم سپاهان به‌عنوان پنجمی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

پس از این اتفاق، همکاری رحیمی‌زاده با سپاهان ادامه پیدا نکرد و شهداد مرتجی، جایگزین او در تیم سپاهان شد و رحیمی‌زاده هم هدایت سپاهان نوین را برعهده گرفت، تا اینکه با نظر فدراسیون هندبال، این مربی سکاندار تیم ملی هندبال شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، هدایت تیم ملی را عهده‌دار باشد.

رحیمی‌زاده در رده‌های مختلف ملی سابقه مربیگری دارد، اما حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳ کرواسی و صعود برای اولین بار به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات، نقطه عطف کار او محسوب می‌شود.

کد خبر 707828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.