بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در شرق استان سمنان

تعدادی از پروژه‌های عمرانی در شرق استان سمنان در سفر استاندار این استان به شهرستان میامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در سفر به شرق استان سمنان و شهرستان میامی، تعدادی از پروژه‌های اجرایی و عمرانی مصوب در این منطقه را افتتاح کرد.

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه اجرای زیرسازی و آسفالت محور پل ابریشم با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، به طول ۹ کیلومتر و بهره‌مندی مردم هفت روستای منطقه از مزایای این پروژه، بهره‌برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت (سه‌راهی) محور باغچه به طول ۱۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال و افتتاح پروژه زیرسازی و آسفالت محور «دشت شاد- لوه» به طول ۴ کیلومتر که از مطالبات دیرینه مردم روستای دشت شاد بود، در سفر استاندار سمنان به شرق این استان افتتاح شد.

حضور در منزل مرحومه عباسیان از اهالی شهر رضوان که بر اثر جاری شدن سیل اخیر در منطقه کالپوش به دیار حق شتافته بود و ابزار همدردی و تسلیت به خانواده ایشان، از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه بود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار میامی، امام جمعه کالپوش و مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان در آئین افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی در شرق استان سمنان حضور داشتند.

کد خبر 707821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.