حوادث فرونشست به بهارستان هم رسید؟ + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات حادثه گیر کردن چرخ خودروی نیسان در یک حفره را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق اطلاعات موجود، حفره‌ای در خیابان فرزانگان فجر سوم منطقه بهارستان ایجاد و چرخ یک خودروی نیسان در آن فرو رفته است.

وی با بیان اینکه با اعلام این حادثه، بلافاصله عوامل مربوطه به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کردند، افزود: شکاف محل با استفاده از لودر و بررسی ابعاد رخداد ابعاد حادثه در دست اقدام و بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: باید توجه داشت که از زیر منطقه بهارستان تعدادی رشته قنات رد و گاهی مشاهده شده است که بعضی از ساختمان‌ها تحت تأثیر عبور قنات دچار نشست شده‌اند.

وی با اشاره به مطالعات سازمان زمین‌شناسی در خصوص فرونشست، ادامه داد: فرونشست در دشت اصفهان - برخوار و مهیار وجود دارد، اما علت رخداد حادثه مذکور در بهارستان و ارتباط آن با فرونشست نیازمند بررسی است.

شیشه فروش با اشاره به بررسی علت رخداد این حادثه توسط تیم مشخص شده، گفت: بررسی مخاطرات ناشی از حوادث توسط مدیریت بحران در دستور کار است و سال گذشته نیز شاهد بارش در محدوده اتوبان خلیج فارس و مسدود شدن ورودی بهارستان بودیم که اقداماتی جهت جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در این محدوده انجام شده است.

وی اضافه کرد: سازمان عمران بهارستان موظف است اولویت‌های مدیریت بحران به منظور کنترل حوادثی از جمله آب‌گرفتگی و عبور قنات را در سایت‌های سکونتگاهی این شهرستان لحاظ و نسبت به احداث و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی در سایت مسکن مهر که جانمایی شده است، تسریع کند.

حوادث فرونشست به بهارستان هم رسید؟ + عکس

کد خبر 707716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.