پیکر شهید مدافع حرم «علی آقاعبداللهی» شناسایی شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی آقاعبداللهی» از طریق آزمایش DNA شناسایی و به کشور منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی آقاعبداللهی» از طریق آزمایش DNA شناسایی و به کشور منتقل شد، این شهید سال ۱۳۹۴ در منطقه خانطومان به فیض عظیم شهادت نائل و پیکر مطهرش در منطقه مانده بود.

حاج‌علی آقاعبداللهی دهم مهر ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد و در سال ۱۳۷۶ در دبستان رسالت منطقه ۱۱ ثبت‌نام و کلاس اول را سپری کرد و سال بعد به دبستان امید امام منتقل و تا کلاس پنجم دبستان را در آنجا گذراند.

او دوران راهنمایی را در مدرسه راهنمایی ابن سینا منطقه ۱۱ سپری کرد و کلاس اول دبیرستان را در دبیرستان شهید مفتح گذراند و دوم و سوم دبیرستان را در هنرستان فنی شهدا در منطقه ۱۲ در رشته برق و الکترونیک گذراند.

شهید آقاعبداللهی پس از اخذ مدرک کاردانی رشته الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهری ری در سال ۱۳۹۰ به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از گذراندن یک دوره یک ساله در دانشگاه امام حسین (ع) در سپاه انصار مشغول خدمت شد و در ۱۳۹۱ ازدواج کرد و دو سال بعد صاحب فرزند پسری به نام امیرحسین شد.

شهید آقاعبداللهی بیست‌ودوم آذر ۱۳۹۴ پس از دو سال پیگیری موفق به اعزام به سوریه شد و ۳۱ روز پس از اعزام در منطقه خالدیه خانطومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر ایشان تاکنون به کشور بازنگشته بود اما پس از شناسایی اکنون وارد کشور شده است.

منبع: مهر

کد خبر 707709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.