تدوین طرح اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری قم

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری قم گفت: با مشخص شدن عملکرد حوزه‌ها باید اصلاحیه بودجه روی کل پروژه‌ها، هزینه‌های جاری و درآمدها انجام و به شورای شهر تقدیم خواهد شد.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به سامانه منتاک اظهار کرد: سامانه منتاک همان سامانه نظارت بر توسعه استان‌های کشور است که اطلاعات کل پروژه‌ها در آن وارد و در هفته دولت نیز اطلاعات پروژه‌های هفته دولت در این سامانه بارگذاری می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات آتی این اداره کل، افزود: تهیه و تدوین اصلاح بودجه از اقداماتی است که توسط این اداره کل انجام می‌شود، زیرا پس از گذشت ۶ ماه از سال و مشخص شدن عملکرد حوزه‌ها باید اصلاحیه بودجه بر روی کل پروژه‌ها، هزینه‌های جاری و درآمدها انجام گیرد و به شورای شهر تقدیم شود.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری قم خاطرنشان کرد: هر پروژه‌ای که پس از اصلاح بودجه ابلاغ می‌شود باید موافقت نامه آن نیز مورد اصلاح قرار گیرد، همچنین اصلاح بودجه باید در سامانه مانیتورینگ سازمان شهرداری‌ها بارگذاری شود.

طاهری با بیان اینکه برنامه هزینه در مناطق اصلاح می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ای که برای بودجه مصوب هشت هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان در ابتدای سال ارائه شد، پس از اصلاح بودجه باید برنامه اجرایی آن مشخص و مجدد به حوزه‌ها ابلاغ شود، همچنین بودجه ۱۴۰۳ باید بر اساس برنامه راهبردی و برنامه پنج ساله دوم تهیه و تنظیم و برای شورای شهر ارسال شود.

کد خبر 707707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.