اجرای طرح تعویض مخازن گاز CNG تاکسی‌های درون‌شهری تبریز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: مخازن گاز تاکسی‌های درون‌شهری که معاینه فنی ندارند یا فرسوده هستند، به صورت رایگان تعویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عبدالرحیم قاصدی صبح امروز - سه شنبه هشتم آذر - با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تسهیل در امر ثبت‌نام، اطلاعات تاکسیرانان تجمیع و به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ارسال خواهد شد که به همین منظور متقاضیان می‌توانند از نشانی الکترونیک irtusan.ir قسمت درخواست مخزن CNG برای ثبت درخواست اولیه اقدام کنند.

وی افزود: پس از ثبت نام متقاضیان، تقاضاهای دریافت شده توسط سازمان تاکسیرانی تبریز بررسی و حائزان شرایط، تأیید و تجمیع و به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ارسال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تبریز تاکید کرد: شرط لازم برای استفاده از مزایای این طرح، ثبت نام مالکین تاکسی‌های با مخازن گاز CNG (فاقد معاینه فنی و فرسوده و تاریخ منقضی) از نشانی الکترونیک irtusan.ir (قسمت درخواست مخزن CNG ) و سپس ارسال مشخصات حائزان شرایط از سوی این سازمان به اتحادیه حمل و نقل مسافر درون شهری است.

قاصدی تصریح کرد: اتحادیه حمل و نقل مسافر درون شهری نیز داده‌های دریافتی از سازمان تاکسیرانی را جهت پالایش و بازبینی و طی ادامه فرایند به مدیریت طرح CNG ارسال خواهد کرد.

کد خبر 707698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.