پایان زیرسازی فاز پنجم عمار یاسر تا یک ماه آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه زیرسازی در پروژه فاز پنج عمار یاسر به‌خوبی در حال انجام است، گفت: زیرسازی و جدول‌گذاری آسفالت طی یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: بخشی از پروژه فاز پنج عمار یاسر که به‌صورت زیرسطحی در حال انجام است که در تمام جبهه‌ها فعال است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این پروژه به‌صورت زیرسطحی بوده و زیرسطحی در دیدرس شهروندان نیست، افزود: شرایط کارگاه عمرانی پروژه ادامه تونل غدیر به دلیل نوع تهویه و رطوبت شرایط مساعدی نیست، اما فعالیت همکاران من در سازمان توسعه عمران شهرداری قم در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه زیرسازی در پروژه عمار یاسر به‌خوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: زیرسازی و جدول‌گذاری آسفالت طی یک ماه آینده به پایان خواهد رسید تا مسیر بستر برای اجرای سیمی کابل‌ها و پشتیبان‌های سقف داخل تونل آماده شود. اجرای این پشتیبان‌ها برای کابل‌کشی‌های تهویه و روشنایی تونل الزامی است.

حلوایی‌زاده تاکید کرد: برای خروجی رمپ، مشکل معارضات نهر کشاورزی، مخابرات و لوله گاز وجود داشت که در حال رفع شدن است و امیدواریم مرحله خروجی رمپ به‌زودی عملیاتی شود.

وی گفت: نیروهای شهرداری عملیات اجرایی نهر کشاورزی، جدول‌گذاری، پیاده‌راه‌ها و زیرسازی را به‌طور هم‌زمان در سطح صفر انجام می‌دهند تا پروژه برای اجرای پیاده‌روسازی، دیواره‌سازی و سیما و منظر شهر تحویل منطقه داده شود.

کد خبر 707675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.