جلسات کمیسیون تلفیق بعد از ارائه رسمی بودجه به مجلس برگزار می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: دولت هر زمان که بودجه سالانه را به صحن مجلس ارائه دهد، کمیسیون تلفیق از فردای آن روز جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رحیم زارع با اشاره به زمان تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: تا زمانی که دولت به‌طور رسمی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را به مجلس ارائه ندهد، امکان برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق وجود ندارد. در صورت ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به مجلس، کمیسیون نخستین جلسه خود را با دستور تصویب آئین‌نامه این کمیسیون آغاز خواهد کرد.

وی افزود: کمیسیون بعد از تصویب آئین‌نامه نحوه بررسی، وارد کلیات احکام بودجه می‌شود، آن را به تصویب می‌رساند و به صحن علنی ارسال می‌کند.

زارع تصریح کرد: در صورت تصویب کلیات احکام بودجه در صحن علنی، کمیسیون تلفیق وارد جزئیات لایحه بودجه می‌شود و پس از تصویب گزارش جزئیات هم در تلفیق و هم در صحن، گزارش به دولت ارسال می‌شود و بعد از آن دولت جداول بودجه را در قالب مرحله دوم تنظیم و به صحن ارسال می‌کند که کمیسیون در ادامه نیز وارد رسیدگی به این بخش هم خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: دولت هر زمان که بودجه سالانه را به صحن مجلس ارائه دهد، کمیسیون تلفیق از فردای آن روز جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 707662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.