پیشرفت ایران در گرو تربیت نیروهای متعهد و متخصص است

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد سرمایه‌گذاری در زمینه تربیت دینی فرزندان کشور را ضروری دانست و گفت: اگر به فرهنگ و دین مردم توجه نشود بدون شک جامعه دچار آسیب می‌شود، چراکه پیشرفت ایران در گرو تربیت نیروهای متعهد و متخصص است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، آیت الله ناصری در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ اظهار کرد: اهتمام به فرهنگ جامعه به ویژه تربیت دینی فرزندان ضروری است و باید در این زمینه با جدیت سرمایه‌گذاری کرد.

وی افزود: اگر به فرهنگ و دین مردم توجه نشود بدون شک جامعه دچار آسیب خواهد شد و این کم توجهی حتی به تدریج دیگر فعالیت‌ها را نیز تحت‌الشعاع خود قرار خواهد داد.

امام جمعه یزد ضمن انتقاد از کم توجهی به فرهنگ و دین در بودجه کشور بیان کرد: هزاران میلیارد برای ساخت کارخانه‌ها و احداث معادن سرمایه گذاری می‌شود ولی به تربیت نیروی انسانی که باید با اعتقاد و تعهد خود در آینده خدمتگزار جامعه و مردم باشند کمتر توجه می‌شود.

ناصری ادامه داد: برای پیشرفت ایران اسلامی نیاز به تربیت نیروهای متعهد و متخصص در زمینه‌های مختلف داریم و باید جهت رسیدن به این هدف مهم سرمایه‌گذاری کنیم.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سخت‌کوشی از مهمترین ویژگی و خصلت مردم دارالعباده یزد است.

وی افزود: استان یزد با وجود کویری بودن در علم و صنعت و دیگر زمینه‌ها درخشش خاصی دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور تکمیل شوند و با همتی که وجود دارد در آینده شاهد افتتاح این پروژه‌های در استان‌ها خواهیم بود.

کد خبر 707657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.