اعتبارات فرهنگی شهر سنندج نیازمند بازنگری است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اعتبارات و سرانه فرهنگی شهر سنندج به عنوان مرکز استانی که زادگاه و خاستگاه بسیاری از هنرمندان برجسته فرهنگی، هنری و ادبی بوده، نیازمند بازنگری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیف‌الله رضایی امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: برای کسب دستاورد بزرگ فرهنگی شهر خلاق موسیقی سنندج زحمات بسیاری کشیده شد که حفظ این مهم نه‌تنها در حیطه وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری نیست، بلکه باید تمام دستگاه‌ها به سهم خود پای کار باشند و از این مهم حمایت کنند.

وی افزود: شهر سنندج با پیشینه فرهنگی، هنری و تاریخی خود، پاسدار فرهنگی غنی است، اما حوزه فرهنگ به نسبت سایر حوزه‌ها مظلوم واقع شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج با تأکید بر اینکه حل مشکلات فرهنگی نیازمند نگاه جهادی دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: اعتبارات و سرانه فرهنگی شهر سنندج به عنوان مرکز استانی که زادگاه و خاستگاه بسیاری از هنرمندان برجسته فرهنگی، هنری و ادبی بوده، نیازمند بازنگری است.

رضایی با بیان اینکه فرهنگ اساس هر جامعه و زیربنای سایر مسائل است، تاکید کرد: باید مسائل فرهنگی و اجتماعی مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد زیرا بی‌توجهی نسبت به این مسائل در آینده به یک دغدغه ملی تبدیل خواهد شد.

کد خبر 707651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.