بودجه شهرداری بجنورد اصلاح شد

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد از تصویب اصلاح بودجه شهرداری خبر داد و گفت: اصلاحیه بودجه به شهرداری فرصت لازم را در تکمیل طرح‌های در اولویت و پیشبرد اهداف مدیریت شهری خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، یوسف مغروری امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحیه بودجه شهرداری بجنورد به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تصویب شد.

وی افزود: این اقدام در راستای تقویت طرح و برنامه‌های در اولویت شهرداری ضروری شناخته شد و با طرح در جلسات متعدد مورد بررسی واقع و به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: بودجه اختصاص‌یافته طرح‌های در اولویت شهرداری از جمله احیای پارکینگ‌ها در حوزه تملک و توسعه به‌منظور حفظ و نگهداری از ماشین‌آلات، به دلیل فرسودگی بالا از ۸ میلیارد به ۱۲ میلیارد تومان رسید و در حوزه عمران، پروژه زیرسازی از ۸۰ میلیارد به ۸۵ میلیارد ریال مصوب شد.

مغروری اجرای طرح هوشمندسازی در شهرسازی با پیشرفت ۹۰ درصدی خبر داد و تصریح کرد: بودجه این بخش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که در حوزه نرم‌افزاری یک میلیارد دیگر به آن اضافه شد و برای ساخت المان شهدای گمنام و جانمایی اجرای آن در گلستان شهر و باباموسی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لحاظ کردیم.

وی اضافه کرد: پرداخت سنوات کارکنان دیگر مؤلفه‌ای بود که در اصلاحیه بودجه مورد توجه قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: اصلاحیه بودجه به شهرداری فرصت لازم را در تکمیل طرح‌های در اولویت و پیشبرد اهداف مدیریت شهری خواهد داد.

کد خبر 707641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.