بورس امروز ۷ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

با توجه به روند بازارهای جهانی، احتمال دارد امروز بازار متعادل به سمت مثبت باشد، تغییرات در محدوده سه تا پنج هزار واحد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته بازارهای جهانی روند مثبتی را سپری کرد نفت برنت در محدوده ۸۰ دلار قرار داشت که شاید بر گروه پالایشی تأثیر داشته باشد، مس نیز در محدوده هشت هزار ۳۶۹ دلار قرار گرفت که شاید بر نمادهای فملی و سرچشمه تأثیر گذار باشد.

روی نیز در محدوده دو هزار ۵۴۱ دلار بود و رشد ۲ دلار را ثبت کرد که احتمالاً نمادهای مرتبط با این گروه مانند کروی، فروی و غیره مورد توجه قرار بگیرد، البته نبایدفراموش کرد که ارزش معاملات کاهش چشمگیری داشته است و اگر قرار است گروهی از بازار مورد توجه قرار بگیرند سایر گروه‌ها باید یک روند خنثی را تجربه کنند.

احتمال دارد امروز بازار متعادل به سمت مثبت باشد، تغییرات در محدوده سه تا پنج هزار واحد خواهد بود، برای تغییرات مناسب در بازار باید ارزش معاملات بیش از هفت تا هشت هزار میلیارد تومان شود، کاهش و متعادل شدن نرخ دلار نیز بر بازار بورس تأثیر منفی گذاشته است.

رشد ۵۰۰ واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _ سه‌شنبه هفتم آذر_ با رشد ۵۶۲ واحدی، به ۲,۰۲۶,۶۳۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۸۰۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۵۰۸.۲۵ میلیون سهم بود که طی ۳۵,۷۵۱ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۵۰۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۰,۳۷۵,۱۱۶ میلیارد ریال شد.

تا این لحظه نمادهای «کگل»، «کساپا» و «خزامیا» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند.

بورس امروز ۷ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

کد خبر 707632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.