توزیع ۳۸ دستگاه لوازم خانگی در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان نمین

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۳۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمدعلی صادقی شامگاه _دوشنبه ششم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج، ۳۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی به ارزش دو میلیارد و پانصد هزار ریال در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین توزیع شد.

وی افزود: این لوازم خانگی شامل یخچال، آب گرم‌کن، اجاق گاز و تلویزیون بوده است.

صادقی در ادامه سخنان خود بیان کرد: اعطای ۲۲ مورد تسهیلات کارگشایی به مبلغ ۲۸۵ میلیون تومان برای رفع مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در هفته بسیج است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین با اشاره به اینکه ۱۳ مورد نیز تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان پرداخت شد، گفت: ۷۵۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح‌های اشتغال‌زایی به مددجویان اعطا شد تا بتوانند شغل مورد نظر خود را ایجاد کنند.

وی به تعمیر هفت مسکن مددجویی اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ میلیون تومان نیز برای انجام این فعالیت‌های عمرانی هزینه پرداخت شده است.

صادقی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ۳۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان نمین در هفته بسیج است، بیان کرد: ۳۵ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به فرزندان خانوار تحت حمایت پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: در مناسبت‌های ملی و مذهبی و با یاری نیکوکاران تلاش داریم بخش مهمی از نیازهای اساسی مددجویان را رفع کنیم.

کد خبر 707594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.